مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:502024-01-13سياسي

از رونمایی یک کتاب تا اهدای تندیسی برای ترویج زبان و ادب فارسی 


در ادامه این برنامه که اجرای آن را علیرضا بهرامی برعهده داشت، از دکتر لطفعلی بخشی، استاد دانشگاه در حوزه اقتصاد دعوت شد تا درباره کتاب منتشر شده، - همزمان با رونمایی از کتاب استراتژی ها و تئوری های فروش در آمریکای شمالی نوشته محمد وحیدی راد، تندیس های انجمن بازرگانی ایران و کانادا به مسعود دانشمند، پیمان کیانیان اهدا شد و همچنین این تشکل با وزارت صمت یک تفاهم نامه آموزشی امضاء کرد و اعلام شد که تندیس سوم در سال آینده بصورت ویژه به منظور ترویج زبان و ادبیات فارسی اهدا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شامگاه 22 دی ماه در هوای برفی تهران جمعی از فعالان حوزه اقتصادی و بازرگانی در تهران، دورهم جمع شدند تا به بهانه رونمایی از جدیدترین کتاب محمد وحیدی راد (مدیر انجمن بازرگانی ایران و کانادا)، با هم در زمینه تجارت و صادارات بحث و تبادل نظر کنند.

این مراسم که با حضور چهره های شناخته شده حوزه بازرگانی و اقتصادی کشور برگزار شد، با رونمایی کتاب مدیر انجمن بازرگانی ایران و کانادا، اهدای تندیس از سوی انجمن و امضای تفاهم نامه همکاری میان انجمن بازرگانی و وزارت صمت ادامه پیدا کرد.

محمد وحیدی راد، مدیر انجمن بازرگانی ایران و کانادا با اشاره به چهارمین کتاب اش که در دسترس قرار گرفته است، گفت: در انجمن بازرگانی مبحثی داریم که تعریف آن می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رونمایی یک کتاب تا اهدای تندیسی برای ترویج زبان و ادب فارسی 

از رونمایی یک کتاب تا اهدای تندیسی برای ترویج زبان و ادب فارسی